zaterdag 28 september 2013

FASHION | KNITS FAV'S


Het koude weer zit eraan te komen en dat vraagt om lekkere warme truien. Ook al brei ik ze natuurlijk zelf, zo af en toe er eentje kopen is ook altijd heel fijn. Vandaag is het ook National Glamour Day, dus als jullie dit lezen ben ik waarschijnlijk aan het shoppen met 20% korting. Dus lees eerst lekker mijn artikel en ga daarna als de wiedeweerga met je Glamour de stad in om ook jouw herfst/wintergarderobe in te slaan!

Hieronder laat ik jullie mijn favoriete gebreide truien zien van dit moment. Ik heb gekozen voor de lekkere bekende merkkleding, die je dus vandaag ook met korting kunt kopen. Ik laat jullie natuurlijk ook mijn shoplog zien, komen jullie ook meteen te weten of ik één van deze knits aan de haak heb geslagen.

Ribgebreid vest van de H&M | €24,95

 Wel duur, maar o zo lekker, een kasjmier trui van de H&M | €59,95

 Een lekkere oversized gebreide trui van de H&M | €19,95

De Luxx LS Blouse met een leuk golfpatroontje van de Vera Moda | €24,95

 Niet per se een favoriet, maar wel om te laten zien dat er weer fuzzy truien te koop zijn. Misschien niet moeders mooiste, maar goed wat zitten ze lekker warm en zacht! Vera Moda | €34,95

Een mooie en zeker feestelijke knit: een comfortabele gebreide trui met lovertjes van de Vera Moda | €19,95

 Een mooie, nette gebreide trui met een ruitjespatroon van de Vila | €39,95

 Wat een onwijs leuke trui met barokprint van de Vila | €49,95


 Wat apart dit! Een gebreide trui met kristallen van de Mango | €44,99

 Een lekkere ouderwetse kabeltrui, maar dan van metallic, hoe leuk! Mango | €44,99

 Misschien denk je, is deze trui zo bijzonder? Nee dat niet. Het is een gewone basic trui... maar dan van Angora, echt een van mijn meest favoriete soorten wol omdat hij echt zo suuuuperzacht is. Deze is van de Mango en kost €29,99, echt niet duur voor Angora wol.

En de laatste: een ajourtrui (met gaatjes, en ja die horen zo :)) met metallic detail van de Mango | €39,99.


Dit zijn mijn favo knits van dit moment. Misschien dat ze voor jou wellicht van te duur zijn, maar dat is het mooie van 20% korting, you get the best for less. Dus ik zeg, ga lekker shoppen en laat me vooral weten wat jij van National Glamour Day vond.

Zijn deze knits iets voor jou?
Volg mijn blog op Bloglovin

Liefs Joyce


6 opmerkingen:

  1. Gaaf! Heerlijk dat we weer kunnen gaan winkelen voor dikke vesten :) Ik moet zeker even een kijkje nemen bij de Mango en de Vero Moda zie ik haha. xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja lekker he? Ik moet wel zeggen dat ik deze via de online shops heb gevonden en dat ik het in de winkels nogal vond tegenvallen... Misschien toch maar eens verder online kijken :)

      Verwijderen
  2. Die twee witte/creme en die donkerpaarse vind ik het mooist! Ik heb echt gauw nieuwe truien nodig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind die donkerpaarse ook erg mooi! Een lekker warme kleur met een mooi patroon :)

      Verwijderen
  3. Er zitten echt leuke tussen :) x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...