zaterdag 5 oktober 2013

FOOD INSPIRATION

Ik vind het echt heerlijk om lekker op Pinterest naar smakelijk en mooie plaatjes te zoeken. Smakelijke plaatjes van cupcakes en delicious food en mooie plaatjes van breiwerkjes, DIY en quotes. Deze keer wil ik wat inspiratie plaatjes laten zien van echt de heerlijkste gerechten waarvan je echt honger zult krijgen. Nu loop ik soms echt stuk op wat ik wil gaan eten en dit inspireert mij dan helemaal weer. Ik hoop jou ook :).

Oja, food inspiration gaat natuurlijk niet zonder de recepten. Wil je dus graag een van onderstaande gerechten maken, klik dan op het plaatje!


Gezonde koekjes van havermout, banaan en chocolate chips. Alhoewel ik betwijfel of de chocolate chips het nu echt gezond maken. Misschien bevatten deze wel meer dan 78% cacao, dan wel!


32 manieren om quinoa te eten. Altijd handig om iets op meerdere manieren klaar te maken. Mijn huisgenootje eten het weleens, dus ik ben er wel benieuwd naar geworden. Dit zijn dan prima ideetjes om mee te beginnen.


Courgettebootjes: lijkt me echt superlekker! Sinds kort ben ik een echt courgette fan geworden en variatie is altijd welkom.


Philly Cheesesteak broodjes, echt te jammie gewoon! Ik heb ze in Amerika weleens gegeten en ze zijn echt te goddelijk gewoon! Helaas heb ik in Nederland nog niet echt een goede variant kunnen maken, maar misschien komt daar binnenkort verandering in.


Nog meer courgette! Dit keer zijn het gebakken courgette sticks in marinara saus met parmezaanse kaas.


Lasagne uit de koekenpan. Een lekkere en makkelijke éénpansgerecht. Nom nom nom :).


Cinnamon rolls met roomkaas frosting. Ook weer een typisch Amerikaans gerecht and I love it! Dit is echt zo lekker! Je moet het zeker een keertje maken als je het nog nooit op hebt. Trouwens ook als je het wel al eens op hebt.


Dit zijn 'sausage & pepperoni pizza puffs' oftewel mini pizza's met pittige salami en gehakt. Ik denk namelijk niet dat dit een of ander worstje is, het ziet er meer uit als gehakt. Bovendien is het vlees wat in Amerika voor gehakt door moet gaan echt te vies, dus wij Nederlanders doen er lekker gehakt doorheen.


Misschien ken je hem al: de cronut. Deze half croissant, half donut is momenteel een hit in Amerika en ik ben echt zo super benieuwd hoe ze smaken. Ze staan ook echt hoog op mijn to-bake lijstje en hopelijk kan ik ze met dit recept succesvol maken :).


En om met nog iets lekkers te eindigen: S'mores Fudge Bars, een hapje wat vaak gemaakt wordt bij een kampvuur in Amerika. Jaaa weer een Amerikaans gerecht, jammie! En om aan te geven hoe lekker ze zijn quote ik even Sheldon Cooper uit de Big Bang Theory: "I will have a s’more by myself. And then I’m gonna have s’more".

Wat is jouw favoriete gerecht uit dit artikel? En ben je benieuwd naar de volgende food inspiration?

Volg mijn blog via Bloglovin

Liefs Joyce
 

3 opmerkingen:

  1. Jeetje, ik krijg trek van al deze inspiraties! Ik kies voor de laatste!

    http://www.lifeofroshelle.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja die laatste 2! Daar krijg ik echt slechte trek door. Cronut? nog nooit van gehoord maar eerlijk gezegd zou ik t ook graag uit willen proberen. Lekkere sugar-high daarna waarschijnlijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahaha zeker sugar-high leuk om te maken op een sinner sunday ;)

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...