woensdag 2 oktober 2013

SHOPLOG NGD #1


Op National Glamour Day ben ik nogal over de top gegaan met shoppen. Met loodzware tassen en pijnlijke armen kwam ik moe en voldaan thuis. Want ik ben natuurlijk met veel leuke dingetjes thuisgekomen en die wil ik jullie graag allemaal laten zien. Omdat het zoveel dingetjes zijn, heb ik het opgedeeld in meerdere shoplogs en vandaag krijgen jullie mijn nieuwe jasjes en schoenen te zien.
Als eerste laat ik jullie mijn groene blazer zien van de Vila. Ik ben de laatste tijd helemaal into the green en een groene blazer kan dan natuurlijk niet missen. Deze blazer is echt heel erg fijn. Hij is namelijk super stretchy, wat voor een fijn draagcomfort zorgt. Bovendien, en dat is eigenlijk nog leuker, valt hij door de stretch structuur wat groter uit, waardoor bij mij een maatje minder veel mooier stond. Altijd leuk natuurlijk!




Sowieso is deze blazer erg mooi vanwege de leren details van de knop en de zakjes. Ik vind dat dan weer net een extra touch geven aan de blazer.
Dit is dus de Karlie Blazer van de Vila en kost €39,95. De blazer is ook in meerdere kleuren verkrijgbaar, waaronder blauw.

De volgende is een blazer van de Only en is een wat meer chiquer jasje. Dit soort blazers staan ook wel bekend als een boucle blazer en stond al een tijdje op mijn lijstje. Helaas had ik er nog geen ingeslagen omdat ik eigenlijk geen mooi model kon vinden. Bij de Only vond ik eerst een wit/creme model dat me wel wat leek. Later zag ik dit huidig model in de kleuren grijs, bruin en blauw. Ik vond ze eigenlijk allemaal even mooi, dus ik besloot ze ook gewoon allemaal te passen. De witte zat minder lekker en stond ook minder mooi en ook de bruine versie paste niet echt bij mijn gezicht. Omdat ik toch nog graag een blauwe blazer wilde heb ik uiteindelijk toch voor deze gekozen.




Ik vind deze blazer echt helemaal leuk! Het heeft niet zo'n eentonige kleur zoals je bij de meeste blazers ziet vanwege de lichtblauwe accenten en het heeft een fijne structuur. Ook vind ik dat de blazer een mooie taille heeft, ook al zie je dat op de foto's niet echt terug. Hij staat mooier als je hem ook daadwerkelijk aan hebt. Daarnaast vind ik het leuk dat deze blazer niet dicht kan en hoeft. Normaal gesproken kan je een blazer gewoon voor je dichtknopen, maar hier heb je nog veel ruimte over. Het is dus een echt jasje en je kan er dus lekker een mooie blousje of shirtje eronder showen.
De Silla LS Boucle Blazer is te koop bij de Only voor
€39,95 en is dus ook verkrijgbaar in het bruin en grijs.

Als laatste voor vandaag mijn nieuwe schoenen. Ik ben echt ook verliefd op deze schoenen! Ik heb namelijk vroeger al van dit soort laarzen gehad, mooi bruin suède en lekker zacht alleen dan met een puntneus, lekker fout. Maar ik heb ze helemaal afgedragen en ik vond het dan ook helemaal geweldig om deze tegen te komen!




De laarzen hebben wel een hakje, ik denk van zo'n ongeveer 4 cm, maar je voelt door de sleehakstructuur er helemaal niets van, echt fijn! En helemaal stom van mij dat ik geen foto heb gemaakt van de binnenkant van de schoen, want die is helemaal wollig zoals je dat kent van Uggs laarzen. Echt superlekker warm voor de herfst en winter. Een leuk detail vind ik toch wel de hak. De rest van de schoen is dat suède bruin, dus ik vind het heel erg leuk dat de hak donkerbruin is en gecombineerd is met een beige kleur. Dat maakt de laars gewoon helemaal af op de een of andere manier. O, en door de wollige binnenkant loopt hij lekkkeeer! Kopen dus haha!
Deze laarzen zijn van Van Haren (Graceland) en zijn momenteel afgeprijsd van €39,90 voor €29,90.

Wat vinden jullie van deze jasjes en schoenen? Zou jij het ook gaan kopen?

Volg mijn blog via Bloglovin

Liefs Joyce

4 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...