vrijdag 4 oktober 2013

SHOPLOG NGD #2







Op National Glamour Day ben ik nogal over de top gegaan met shoppen. Omdat het zoveel dingetjes zijn, heb ik het opgedeeld in meerdere shoplogs. Zo kon je al eerder mijn gekochte jasjes en schoenen zien en vandaag kunnen jullie mijn geshopte make-up zien. 

Ik was al een tijdje benieuwd naar de cc cream van L'oréal Paris. Deze versie neutraliseert roodheid, waardoor je een mooie nude look krijgt. Ik heb zelf nogal last van een rood neusje en wangen, dus ik ben benieuwd of hij ook echt goed werkt. Ik ben nu bezig met testen en zal en zo snel mogelijk een review over schrijven.




 De Nude Magique CC Cream van L'oréal Paris is te koop bij de drogisterij en parfumerie voor €13,99.

Omdat ik toch helemaal in de anti-redness mood was, wilde ik ook weleens de groene concealer proberen van de Etos. Een groene concealer is dus ideaal om rode plekjes en oneffenheden te vervagen en in combinatie met de cc cream, leek me dat wel een mooie combi. Ook deze ben ik aan het testen dus daar zie je binnenkort de testresultaten van!




De Natural Cover Stick kleurnummer 04 van de Etos is te koop voor €3,04.

Naast deze groene concealer lag ook een roze concealer, die goed is voor 'blauwe vlekken'. Om allerlei plekjes te vervagen is het de bedoeling dat je de contrasterende kleur ervoor neemt. Dus als je kringen en wallen onder je ogen hebt, kun je het beste een roze concealer nemen om een frisse uitgeslapen look te creëren. Ik ben erg benieuwd hoe deze gaat bevallen!


 De Natural Cover Stick kleurnummer 05 van de Etos is ook te koop voor 3,04.

En ik heb nog meer geshopt bij de Etos. Ik ben de laatste tijd helemaal verliefd op lip balms omdat deze mijn lippen verzorgen, maar ook een mooi pigment hebben. Ik nam dus een roze tint van de Etos mee om uit te proberen.



De Colour Balm van de Etos is te koop voor €3,99. Ik kan trouwens nergens het kleurnummer terug vinden, maar er zijn geloof ik maar vijf kleuren en is de lichtroze.

Tenslotte kocht ik een groen oogpotlood van Bourjois. Ik heb ooit een professionele make-upavond gehad en dit oogpotlood werd mij toen aangeraden omdat het een mooie shimmer heeft en de kleur mooi bij mijn ogen past. En sindsdien ben ik er helemaal verliefd op! Omdat de make-up producten van Bourjois in de aanbieding waren, nam ik alvast een nieuwe mee.




Ik zal er nog wel een review over schrijven zodat jullie kunnen zien hoe deze op je ogen eruit komt te zien en hoe fijn deze ook werkt. Dit is de waterproof eyeliner uit de lijn countour clubbing van Bourjous, heet 53 morning lime en kost 
€7,99.


Dit waren mijn make-up aankopen tijdens National Glamour Day.Wat vindt jij van deze producten en van welke zou jij graag een review zien?



Volg mijn blog via Bloglovin

Liefs Joyce



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...