woensdag 3 juli 2013

GEHAAKT MANDJE

 
De laatste tijd werd mijn bureau zo rommelig dat ik eigenlijk een mandje wilde kopen om daar al mijn prullaria in te doen. Na een bezoekje bij de Xenos kwam ik met veel leuke dingen thuis, maar geen leuk mandje. Die avond kwam ik op het geniale idee om er dan maar zelf 1 te maken, want waarom niet?

Omdat ik meer van het breien ben en de laatste tijd niet zoveel gehaakt heb, had ik eigenlijk geen idee hoe ik een mandje moest haken. Dus na enig gestruin op het internet had ik enkele afbeeldingen bekeken om inspiratie op te doen. Uiteindelijk vond ik een leuk mandje met patroon die ik graag wilde maken. Als je dus ook graag zo'n mandje wil haken, dan kan je het gebruikte patroon hier vinden. Natuurlijk heb ik er een eigen draai aangegeven door met twee kleuren te werken en een soort van lintjeseffect toe te voegen. Ik vind een mandje met twee kleuren namelijk net iets mooier staan en het werken met een dubbele draad heeft het mandje veel steviger gemaakt. Het roosje wat ik heb gehaakt is ook volgens een patroon dat ik gevonden heb.

Ik moet zeggen dat ik echt superblij ben met mijn mandje! Het is een mooie accessoire voor in mijn kamer en mijn bureau blijft lekker opgeruimd :).

Wat vind jij van dit mandje en zou je het zelf ook willen maken?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...