maandag 7 oktober 2013

PHOTO PEEK #3


Alweer een week voorbij en het is inmiddels al oktober. Hoezo de tijd gaat snel. Kijken jullie weer mee naar wat ik deze week heb meegemaakt?

Op maandag kwam een vriendinnetje langs om lekker bij te kletsen. Gelukkig was het superlekker weer en hebben we lekker wijntjes gedronken en mijn zelfgemaakte bokkenpootjestaart gegeten. Natuurlijk komt dit recept online, maar ik heb het recept ook geschreven als gastblog voor Life by Rosie. Dit artikel komt of op 18 oktober of 8 november online. Het andere artikel is nog een ander lekker recept, maar wat dat is, is nog een verrassing.


Ook ben ik echt superblij met mijn nieuwe ketting! Ik heb hem op National Glamour Day gekocht en je zult hem van de week nog in een shoplog tegenkomen. Volgens mij heb ik hem ook echt bijna de hele week omgehad: hij is ook zo fijn te combineren met mijn kleding, echt ideaal!


Hij stond al een tijdje op de lijst met films om te kijken: Despicable Me 2. Ik vond 1 al echt superhilarisch en de tweede is ook net zo leuk! De Minions krijgen een prominentere rol en ook de kinderen komen er meer in voor naar mijn idee. Natuurlijk gaat het weer over een slechterik die Gru het leven zuur maakt en daarbij ook de Minions gebruikt. Naast alle leuke grapjes waar de Minions zelf helemaal stuk om kunnen gaan, vond ik het ook heel grappig dat ze ook een aantal liedjes zingen, heerlijk. Als je hem nog niet gezien hebt, ga hem dan snel eens kijken.


Dit pakketje kwam ik van de week tegen bij de Appie. Een pak om een hele high tea bij elkaar te bakken, ideaal lijkt me zo! Maar ik moet zeggen dat ik wel eens vaker pakken van de Home Made heb gebruikt, en ik vind het resultaat daarvan eigenlijk nooit zo lekker. Dus hoewel het idee superleuk is, denk ik dat ik mijn high tea's toch maar helemaal zelf maak, haha!


Deze week ben ik ook bezig geweest met het uitzoeken van healthy recipes. Na het bakken van de bokkenpootjestaart, is het wel een klein beetje nodig om ook gezond te eten. Ik heb een tijdje geleden Insanity uitgeprobeerd, maar ik vond het heel lastig om zo elke dag vol te houden, ik kreeg namelijk erg last van mijn knieën en rug. Mijn huisgenootje vertelde mij pas over de voorganger Hip Hop Abs en ik besloot deze te proberen. Ik heb er nu 2 gedaan en ik vind het erg leuk om te doen. Ik ben benieuwd of ik dit twee maanden zal volhouden en ik zal jullie hiervan op de hoogte houden.


Verder ben ik ook nog lekker aan het breien geweest. Ik zal vanaf nu mijn projectjes iedere week laten zien als jullie dat leuk vinden. Ik ben nu bezig met een buitenjasje met ruffles aan de onderkant. Ik vind hem zelf al heel erg mooi worden!


Zaterdagavond ging ik naar mijn moeder. Toen ik even uit de bus keek, kon ik genieten van een heel mooi uitzicht. Dat is eigenlijk het leukste van donker worden: de zon die dan zo lekker ondergaat.


Deze kon ik jullie niet onthouden: mijn hondje! Nu ik niet zo vaak meer thuis ben is ze altijd echt superblij om mij te zien en ligt ze vaak naast mij, zoo lief!


En gisterochtend werd ik lekker getrakteerd op roombroodjes! Zooo lekker! En ja niet echt healthy natuurlijk. Beetje cliche, maar vanaf vandaag ga ik weer heel gezond doen ;).


Oja en als jullie dit lezen, zit ik op kantoor aan mijn website te werken, want ik krijg mijn .nl domein, woehoe! Die zal dus binnenkort online komen en ik ben er best een beetje trots op!

Een hele fijne week!

Volg mijn blog via Bloglovin

Liefs Joyce
 

2 opmerkingen:

  1. Die taart ziet er zo lekker uit! Ik ben benieuwd naar het recept (:

    Ik hoop dat je eens langskomt,
    www.jannakamphof.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke foto's! En super dat je je eigen .nl krijgt!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...