dinsdag 24 september 2013

PHOTO PEEK | SEPTEMBER


Photo Peek neemt je mee in mijn dagelijkse leven. Elke week laat ik zien wat ik heb meegemaakt en wat ik graag met jullie wil delen. Neem dus lekker een kop thee en ga er eens goed voor zitten...



Ik had een oranje blazer besteld bij de Mango en toen ik hem thuis kreeg bleek hij juist perzikkleurig te zijn... en dat paste precies bij mijn past gekochte 'Papa don't Peach' van Catrice. Een mooie combi that made my day. Ik vind het zo leuk als dingen op elkaar afstemmen en helemaal als het onverwachts gebeurt. Ik weet niet zeker of de nagellak nog verkrijgbaar is, de blazer is in ieder geval afgeprijsd van €69,99 voor
€34,99. Een koopje dus!


De blazer was een voorproefje op komende week, want dan is het National Glamour Day. Ik kijk er al de hele tijd naar uit, omdat dit het moment is dat ik én kan shoppen voor mijn herfst wardrobe én 20% of meer korting krijg op veel favoriete winkels van mij, heus fijn!

Daarnaast maakte ik een wrap pizza (daar komt nog een blogpost van) en ik bedacht dat basilicum eigenlijk wel lekker daarbij zou zijn. Eenmaal in de supermarkt zag ik de welbekende plantjes staan en besloot er, voor het eerst in mijn leven, eentje mee te nemen. Nu ben ik niet enorm goed in het verzorgen van planten, maar dit wordt mijn nieuwe missie. Ik heb hem in ieder geval een goed tehuis gegeven door hem in een mooie vaas te zetten, als dat geen liefde is!?
 
Donderdag was ik lekker eten met in vriendinnetje in een tapas restaurant, alleen ben ik daar dus vergeten foto's van te maken, stom stom! Wil je weten wat ik op heb, kijk dan even hier.
Zaterdag vierde een andere vriendin haar verjaardag. Ik vind het altijd een klein beetje stom om maar gewoon geld te geven en ik had ook even geen zin om een bon te geven, ik wilde iets origineels. Na rondgestruind te hebben op vakantieveilingen, kwam ik deze actie tegen. Alhoewel ik het kei spannend vond of ze het wel een leuk cadeau zou vinden, ging ik toch bieden. Twee tickets voor een leuk prijsje en een superblij feestvarken later, wist ik in ieder geval ook dat ik 'my gut' kan vertrouwen. Hallelujah :).



Zondag ging ik met mijn broertje naar Movie Park Germany. Hij was vorige maand namelijk jarig en hij wist niet wat hij wilde en ik dacht dat het wel leuk zou zijn om samen iets te gaan doen. Nu waren we allebei nog nooit dat dit pretpark geweest en ik was er eigenlijk wel benieuwd naar. En het was echt een superleuk park! Ietwat klein, je kunt in een kwartier wel van de ene kant van het park naar het andere lopen en als je net als mijn broertje niet van hoogte houdt of achtbanen en alles wat daaraan gerelateerd is én je natuurlijk te oud bent om in 'de kleine kinderen attracties' te kunnen, dan is het park nog kleiner. Daarom was het zeker weten leuk om te gaan en hebben we het ook enorm naar ons zin gehad, maar we hoeven er niet weer heen ofzo. Voor ons blijft de Efteling toch het beste pretpark ever.

Het park was wel mooi aangekleed om het zo maar even te zeggen. Je loopt eigenlijk in een klein stadje inclusief weg en stoep. Dat was wel raar, want we hadden telkens de neiging om op de stoep te gaan lopen, haha. En natuurlijk liepen er ook Nicktoons rond. Die dag hadden we het genoegen om Spongebob, Patrick, Dora en Diego te ontmoeten en nadat ik mijn broertje overgehaald had, zijn we samen met Spongebob en Patrick op de foto gegaan. Kinderachtig of niet, ik vind het superleuk. 


Wat eigenlijk het park zo leuk maakte is dat ze allerlei shows hadden die je kon bekijken. Op deze foto zie je een shot van een stuntshow inclusief snelle raceauto's, motoren, vuur, schietwerk en nog veel meer. Veel actie was het in ieder geval, maar erg leuk en indrukwekkend toch wel om te zien. Wel konden we vooraf zien welke stunts we konden verwachten, zoals een slagboom die nep was, waardoor je kon verwachten dat een auto er tegenaan zou rijden, kussens in een raam, waardoor je kon verwachten dat daar iemand doorheen zou vallen, etc. Dat was eigenlijk wel grappig, omdat we er een spelletje van maakten over wat er zou gebeuren. Ook was er een verhaallijn die dan van tevoren was ingesproken en door de speakers kwam, terwijl de acteurs/stunters de tekst nasynchroniseerden. Dat was natuurlijk erg fout en Duits...eigenlijk precies zoals we het van hen gewend zijn. Maar ook vechtgeluiden, zoals slaan, schoppen en schieten waren te horen, waardoor de acteurs wel goed ingespeeld moeten zijn om op het juiste moment te slaan en je ding te doen. Dat deden ze gelukkig goed, dus een mooie en indrukwekkende stuntshow. 


Onderweg moesten we even tanken en kwamen we deze bierkratten tegen. Mijn achternaam is Diebels en dus tevens een bekend Duits biermerk, een leuke combi dus. En als het moment daar is, moeten we er ook mee op de foto. Helaas was ik op dat moment niet zo fotogeniek als het bierkratje, dus heb ik mezelf er even vanaf geknipt ;).

Dat was dus mijn week! Ik hoop dat je het leuk vond om een kijkje te nemen in mijn leven en dat je er ook graag meer van wilt zien.

Volg mijn blog via Bloglovin

Liefs Joyce


2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...