maandag 30 september 2013

PHOTO PEEK #2


In Photo Peek neem ik je mee in mijn dagelijkse leven. Zo kunnen jullie bijna alles zien wat ik uitspook en meemaak. Kijk mee!

Deze week was een nogal rustig weekje. Ik heb niet veel spannend meegemaakt, behalve dan National Glamour Day, waar ook de meeste foto's van zullen zijn.



Dinsdag lakte ik mijn nagels met gelnagellak van Sensationails. Morgen zitten ze er dus een week op en na 2 weken maak ik de balans op: blijven ze ook echt 10 tot 14 dagen zitten? Mijn bevindingen zul je dus binnenkort in een artikel zien.



Druk bezig met shoppen op National Glamour Day. Dit jurkje is van de Vera Moda (of Only?!). En ik moet zeggen dat ik hem echt heel erg mooi en klassiek vind. Voor nu echt ideaal om onder een blazer te dragen. Alle kleding en andere spulletjes die ik gekocht heb zul je de komende tijd in een shoplog voorbij zien komen.


Van shoppen wordt je natuurlijk erg hongerig, dus erg lekker lunch ging er wel in. Naast dat je met de Glamour 20% korting kreeg op verschillende kledingmerken, konden we ook een gratis kopje koffie of thee krijgen bij de Hema bij aankoop van een broodje. Dat lieten mijn moeder en ik ons geen twee keer zeggen, dus een Hema-broodje it is. We hebben nogal dezelfde smaak: we kozen allebei voor een hard broodje met rosbief, sla en remouladesaus en een cappuchino. Ik moet zeggen dat ik het wel een grappige combinatie vond: een wat bij mij bekend staat als vissaus bij de rosbief te doen. Het was in ieder geval echt superlekker! En goedkoop trouwens ook, ik geloof dat ik voor een broodje 3 euro of 3,50 heb betaald. Zeker een keer heengaan dus!


In de stad (Nijmegen) was het behoorlijk druk en veel te beleven. Bij Telfort konden we en ik quote: zonder haken en ogen achter deze actie, gratis aan een rad draaien. Volgens mij kon je ook iets van een gratis telefoon winnen, een styluspen en een pak kletskoekjes. Nu heb ik net een nieuwe telefoon dus voor mij was het niet nodig, maar ik kreeg wel lekkere, en hoe toepasselijk, kletskoekjes. Mijn moeder wilde graag de styluspen, en hoe toevallig wist ze die nog te draaien ook!






Nog meer gratis dingetjes. Liga heeft blijkbaar een nieuwe koek of koeksmaken en die deelden ze aan ons uit. We hebben de smaken bosvruchten en appel-kaneel weten te bemachtigen. Ik moet ze nog proeven, dus ik laat nog aan jullie weten hoe ze hebben gesmaakt.




Natuurlijk moesten we met dit mooie weer de shopdag afsluiten op een terrasje. We wilden eigenlijk officieel de zomer afsluiten met een Liefmans, ons favoriete drankje van dit moment. Bij dit café hadden ze Liefmans van de tap, echt superlekker, maar omdat de zomer voorbij is hebben ze deze verwisseld met herfstbier, hoe flauw! Dus gingen we uiteindelijk maar voor een rosé bier en een witte wijn. Ze hadden ze rosé bier trouwens wel in een Liefmans glas gedaan, dat dan weer wel :).





De buit! Het was echt superveel! Over in ieder geval superzwaar. Ik geloof dat ik nog nooit zoveel zware dingen heb geshopt, tenminste mijn armen vonden van wel wat die doen nog steeds een beetje zeer. Gelukkig overleven we dat ook weer en vond ik het echt een supergeslaagde dag!




Omdat ons mam nog nooit een Dominos pizza op had en ik alleen in Amerika, plus dat ze hun pizza's nu promoten met een cheese crust, wilden we deze graag bestellen. Nu moet ik wel zeggen dat de bodem van een pizza met chees crust beduidend dunner is dan een gewone pizza (die we ook hadden ter vergelijking) en dat ik persoonlijk de kaas niet zo lekker vond. Het was geen mozzarella namelijk maar ik gok iets van Gorgonzola. Daarbovenop was de kaas ook niet meer gesmolten, waardoor het ook minder lekker en smeuïg was. Het verklaart wel weer hoe verleidelijk en onbetrouwbaar reclames kunnen zijn... O en de pizza's zijn ook nog eens veel kleiner dan in Amerika. Dan denk je duhhh... maar stiekem hoopte ik dat ze toch groter zouden zijn. In Italiaanse restaurants zijn de pizza's ook groter, terwijl deze formaatje diepvriespizza hadden... wel hadden ze dan weer superleuke teksten op de dozen staan.


Gisteren ging ik lekker sporten (Zumba) en hoewel ik natuurlijk wist dat het mooi weer was, was het toch echt fijn om zo na het sporten lekker met je zonnebril op in de zon naar huis te fietsen. Vorige week was het zo koud dat ik eigenlijk niet meer had verwacht dat het toch nog mooi weer zou kunnen zijn. Dus ik geniet nu extra van de zon, de mooie blauwe lucht en de stralende bomen!

Hoe was jouw week?
Volg mijn blog via Bloglovin

Liefs Joyce






3 opmerkingen:

  1. Die pizza etiquette vind ik zo grappig! Haha.

    www.lifeofroshelle.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja leuk he?! Ik zag het ook pas toen ik hem weg wilde doen. Stond ik daar in mijn eentje te lachen :)

      Verwijderen
  2. Ik wil die jurk oook! Nee ik mag van mezelf geen jurken meer kopen omdat ik ze nooit aan doe :p

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...