vrijdag 6 september 2013

DIY QUOTE



Wat is er nu leuker dan zelf je eigen quotes maken? Juist! Je eigen quotes maken :). Hier lees je hoe je dat zelf eenvoudig kunt doen.

Ik ben de laatste tijd geïnspireerd geraakt door mooie quotes. Zoals je al in een eerdere blogpost zag, had ik dit leuke witte lijstje al staan (Xenos). Ik had er alleen nog niets leuks om erin te doen. Na rondstruinen op internet op de welbekende kanalen als Google Images, Pinterest en WeHeartIt, kwam ik tot deze quote die ik wilde gebruiken. Hoewel de quote er mooi was, vond ik de layout minder en wilde ik roze gebruiken. Kortom tijd voor een DIY.

Stappenplan voor je eigen quote:
1. Zoek op internet een mooie quote die je wilt gebruiken.
2. Zorg voor een fotoprogramma of gebruik Paint. Ikzelf heb Corel Paintshop gebruikt.
3. Upload de door jouw gekozen foto én maak een nieuw bestaand aan van een afmeting van 10x15cm (of welk formaat je ook voor je quote wilt gebruiken).
4. Kies een mooie kleur voor je achtergrond en vul hem op. Of doe eens gek en zoek een foto achtergrond die aansluit bij je quote.
5. Het leuke aan mijn quote is dat ik per regel een ander lettertype heb gebruikt voor een mooi effect. Deel je quote dus op in verschillende stukjes en zoek bij elk stukje een lettertype uit.
6. Je quote is klaar! Eigenlijk heel gemakkelijk, heel leuk en het staat ook nog eens super fancy op je kamer ;).

Wat vind jij van mijn DIY?
En ga je er zelf ook een maken of heb je er al een gemaakt?
Laat hem dan zien in de reacties hieronder, ik ben erg benieuwd naar jullie creaties!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...