zaterdag 14 september 2013

REVIEW | PALMER'S COCOA BUTTER FORMULA

Gisteren was het National Chocolate Day en alhoewel ik één dagje te laat ben, leek deze review me wel geschikt om deze dag alsnog te vieren. Deze handcrème ruikt namelijk helemaal naar chocolade! Lees hier wat ik ervan vindt.

Ik was al een tijdje op zoek naar nieuwe handcrème, maar had nog geen fijne gevonden, totdat ik deze tegenkwam. De laatste tijd ben ik helemaal into de cacao producten, dus ik nam deze mee naar huis om uit te proberen... en ik ben verkocht! Hij ruikt echt zooo lekker! Ik ben er helemaal verliefd! Het is gelukkig niet zo dat je het gevoel hebt dat je vieze handen hebt omdat je net chocolade hebt gegeten. Er hangt precies een goede geur aan.

De handcrème belooft de ruwe, droge huid te verzorgen en te verzachten en helpt tevens om littekens te vervagen. Ik moet zeggen dat ik het daar mee eens ben. Naast het lekkere geurtje heb ik langdurig zachte en verzorgde handen: hij doet dus precies wat een handcrème moet doen en wat ik ervan verwacht. Hij trekt snel in en je krijgt meteen zachte handen, zonder dat ze vet worden.


De substantie is niet bijzonder dik en goed smeerbaar en heeft een crèmig kleurtje door de toevoegingen van de cacao. Op de foto hierboven zie je ook meteen dat de handcrème goed intrekt doordat hij niet glanst. Ik ben dus erg positief!


De Palmer's cocoa butter formula handcrème is te koop bij de Kruidvat voor rond de 5 euro (denk ik! Ik ben het bonnetje kwijtgeraakt!) De handcrème bevat 60 gram.

Ga jij hem ook kopen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...