zaterdag 21 september 2013

REVIEW | HEMA PURE SHINE CORAL LIPSTICK


De laatste tijd ben ik helemaal into coral, dus toen ik deze lipstick zag moest ik hem meteen hebben. Ik testte hem voor jullie uit!

De Pure Shine Coral lipstick van de Hema is een lekkere felle lipstick, waarmee je echt een statement kunt maken. Het is een redelijk kleine lipstick die je makkelijk in je tas kunt meenemen, zodat je hem altijd kunt bijwerken. Dat is na een tijdje ook wel nodig: hoewel de lipstick echt wel lang houdt, ook nadat je gegeten hebt, vervaagd hij toch en dan is hij gewoon een stuk minder mooi. Even weer een nieuw laagje opdoen en shine like a diamond. Een ander klein nadeeltje is dat de dop nogal snel losgaat. Ik heb al meerdere keren gehad dat de dop ergens diep onderin mijn tas lag, niet erg praktisch dus. Gelukkig bleef zowel de tas als de lipstick onbeschadigd en vlekvrij :).

Voor een lipstick vind ik hem erg zacht en romig aanvoelen op mijn lippen en is hij ook niet erg 'droog' zodat je al je groefjes van je lippen ziet, zoals dit bij sommige lipsticks wel het geval is. Ik denk daarom dat hij van de winter ook nog fijn is om te gebruiken, als we weer wat drogere lippen krijgen. Een groot voordeel dus!

Verder vind ik de lipstick gemakkelijk aan te brengen en laat een mooi laagje achter zoals je hieronder kunt zien. Omdat het nogal een felle kleur is (hij is in het echt wat feller) en goed gepigmenteerd is, kan hij nogal snel afgeven. Breng de lipstick dus zorgvuldig aan!



Ook de verpakking is fijn. Door de transparante kleur kan je eenvoudig zien met welke kleur lipstick je te maken hebt. Ideaal als je een enorme lipstick stash hebt en snel iets moet kiezen!


Kortom ik ben zeer verrast en blij met deze lipstick. Ik draag hem niet supervaak omdat het nogal een statement kleur is, maar soms heb je van die dagen dat je echt wilt uitpakken. Het is ook wel een echt vrolijk zomerkleurtje! O, en nog een groot voordeel is de prijs! Je kan de Pure Shine lipstick voor €2,50 bij de Hema kopen.

Enjoy!
Liefs Joyce

Volg mijn blog op Bloglovin

4 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...