zondag 29 september 2013

RECEPT | ITALIAANSE WRAPS

 Alles wat ook maar een klein beetje met Italië te maken heeft, en dan vooral het eten, is voor mij de heaven on earth. God wat houd ik toch van dat eten. Deze keer maakte ik een italiaanse wrap, of eigenlijk een pizza met een wrap als bodem.

Wat heb je nodig? (voor 2 personen)
- 2 wraps
- 2 plakken achterham
- 2 plakken cervelaat (of wat meer plakjes salami, jouw feestje!)
- 1 bolletje mozzarella
- wat geraspte kaas
- potje pastasaus
- een halve paprika
- wat blaadjes basilicum

Hoe maak je het?
Het is echt kinderlijk eenvoudig. Verwarm de oven alvast op 200 graden. Leg de wraps klaar en doe naar smaak de pastasaus erover. Snijd je mozzarella in dunne plakjes zodat je het goed over de hele wrap kunt verdelen en strooi er daarna wat geraspte kaas overheen. Nu kan je je toppings erover heen doen. Ik heb paprika, ham en cervelaat gebruikt. Acht minuutjes in de oven, basilicum erop en klaar!

Omdat de bodem natuurlijk erg dun is, kan je wat meer uitpakken met je toppings, erg lekker natuurlijk. Ik heb het op zich vrij basic gehouden, maar dat was meer omdat ik nog een lekkere cowlsalade had.
 

Heb jij al eens een Italiaanse wrap gemaakt? En wat deed jij er toen op?

Volg mijn blog op Bloglovin
Liefs Joyce

8 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...