maandag 23 september 2013

THE AUTUMN TAG




De herfst is officieel begonnen: blaadjes liggen weer op de grond, de temperatuur keldert naar beneden en bloggers posten hun autumn tag. Natuurlijk kon ik niet achterblijven, dus bij deze mijn Autumn Tag.


1. Favoriete ding aan de herfst?
Ik hou absoluut niet van de kou, maar na de zomer de hele tijd korte kleding gedragen te hebben, is het stiekem toch wel weer fijn om weer lekker laagjes aan te trekken en weer je winterkleding uit de kast te pakken. Bovendien kan ik dan weer lekker mijn eigen breisels aan!

2. Favoriete drankje?

Groene thee met cranberry of de Cupcake Strawberry thee zijn het hele jaar door mijn favorieten, net als cappuchino. Maar een good old favorite voor de echt koude dagen is natuurlijk hot chocolate met slagroom, veel slagroom!

3. Favoriete geur/kaars?
Ik heb niet echt een favoriet qua geur, maar ik heb wel altijd kaarsjes in huis met een geurtje, het liefst van die zoete. Momenteel heb ik bijvoorbeeld waxinelichtjes van de Ikea (Tindra). Dat is zo'n set met 36 waxinelichtjes in drie geuren. Ik heb dan de rode versie en die is echt heerlijk!

 
4. Beste lipstick?
Momenteel is Color Boost Orange Punch van Bourjois mijn favoriet. Deze kleur is warm en fel tegelijk (geen idee hoe dat kan!) en past dus ook goed bij de herfst. Deze lipbalm verzorgt je lippen ook meteen en is dus goed tegen schilfertjes en droge lippen die we nu weer tegemoet gaan.


5. Favoriete moisturizer?
Ah, dit is een lastige. Ik heb eigenlijk geen favoriet en daardoor ben ik nog steeds aan het wisselen tussen verschillende merken. Dit is dan ook mijn opdracht voor jullie: heb jij wel een favoriete moisturizer, laat me dan even weten welke dit is en waarom deze zo fijn is!


6. Favoriete kleuren voor op je ogen?
Mijn favoriete kleuren zijn creme/goud met een mooie glitterglans; groen omdat dit goed bij mijn ogen staat en bruin, omdat dit eigenlijk altijd kan en lekker natural is. Nu het herfst is, pak ik van deze tinten natuurlijk wel de warme, voor een mooie herfstlook.


7. Favoriete muziek?
Ik heb niet echt een favo liedje op dit moment, maar ik ben wel helemaal into Kensington, omdat ik hen pas live heb gezien en dat was echt heel supervet! Verder kan ik maar niet genoeg krijgen van zo'n beetje het hele assortiment aan liedjes dat Glee inmiddels heeft uitgebracht en ook de liedjes uit Nashville en het helaas gestopte Smash zijn nog steeds heel erg mooi. Kortom ik houd van tv-liedjes :).



8. Favoriete outfit?
Ik heb pas een enorm mooi jurkje gekocht waar ik helemaal verliefd op ben, dus dat is echt mijn favoriet. Voor als het echt koud weer wordt, trek ik het liefst mijn zelfgebreide petrolblauwe jurkje aan. Het duurde echt enorm lang voordat die af was, maar hij is nu helemaal op maat en prachtig! Als jullie van beiden jurkjes willen zien hoe ze eruit zien, laat het me dan weten, dan maak ik er graag een blogpost van.


9. Herfstverwennertijtje?
Een nieuw seizoen vraagt om een nieuwe garderobe, dus nieuwe kleding is zeker een verwennerij! Daarnaast is het ook lekker om mezelf goed te blijven verzorgen, lekkere scrubjes, maskertjes en douchgels: ideaal voor een regenachtige zondagmiddag met een lekker kop thee en tijdschrift erbij.


10. Favoriete plek om te zijn?
Lekker in mn bedje onder een warme deken en sprei. Ik ben nogal een koukleum, dus op de echt koude dagen ben ik daar lekker te vinden. Laptopje, boek en breiwerk erbij en ik ben gelukkig!



Dus als je graag mijn Autumn jurkjes in een blogpost wilt zien en/of als je graag jouw favo moisturizer wilt delen met mij, plaats hieronder dan even een berichtje!

Heb jij al een Autumn tag? Ik ben erg benieuwd hoe jij hem hebt ingevuld. Je mag je eigen tag delen door de directe link hieronder te plaatsen en daarnaast mijn blog te liken via Bloglovin.


Liefs Joyce

Alle afbeeldingen via weheartit.com

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...