woensdag 18 september 2013

REVIEW | GELNAGELLAK VS. NORMALE NAGELLAK


Ik gebruik nu al een tijdje gelnagellak voor thuis, namelijk die van Sensationails. Binnenkort komt daar een uitgebreide review van, maar nu wilde ik jullie het verschil tussen gel- en gewone nagellak laten zien. Ik vind daar namelijk echt een heel groot verschil tussen zitten en ik wil jullie ook enthousiast maken over gelnagellak!

Op de bovenste foto is mijn pink (de linkervinger) met gelnagellak gedaan en de andere twee zijn met gewone nagellak gedaan. Ik had eerst gelnagels van Sensationails en daarover heen heb ik 1 laagje OPI Grand Canyon Sunset gelakt zonder toplaag. Doordat ik al gelnagels had, dekte de OPI nagellak in 1 keer. Op de andere nagels zitten twee laagjes.

Door de gelnagellak zit er een mooi glanzend laagje op dat tevens mijn nagel goed beschermd. Mijn nagels worden er mooier en sterker van. Daarnaast dekt de nagellak ook nog eens supermooi. Ik weet niet of het op de foto nu echt goed te zien is, maar de nagellak bij de gelnagel is veel zachter en parelmoerachtig van kleur dan dit bij de gewone nagellak is, die wat harder lijkt en waar de groeven van mijn gewone nagel er ook nog eens doorheen komen. Op de onderstaande foto's kan je het verschil nog beter zien: de bovenste is gel, de onderste is gewoon. Ik ben gewoon helemaal fan van gelnagels: het is eenvoudig om ze zelf te lakken, je nagels worden er veel sterker van en ze zien er veel verzorgder uit. Ook kan je ze twee weken laten zitten, maar je kan er dus ook, zoals ik hier heb gedaan, een ander lakje overheen doen. Meestal doe ik 1 week gelnagels met de bijbehorende gelnagellak en de week erna een gewoon nagellakje eroverheen.



Had ik al gezegd dat ik superenthousiast ben over Sensationails? Dit is één van mijn favoriete en beste aankopen van de afgelopen tijd.
Ik hoop dat jullie op de foto's het verschil ook goed kunnen zien en ook net zo enthousiast zijn (of worden) van gelnagels voor thuis. Hebben jullie zelf al gelnagels of ben je van plan ze te kopen? Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
O ja, en als je Sensationails te duur vindt, Essence heeft nu ook gel nails voor thuis en ik hoor er al goede berichten over. Zo kun je dus voor een zachter prijsje zelf gelnagels maken en voor Essence kan je altijd gewone nagellak gebruiken.

Enjoy!

Follow my blog with Bloglovin

2 opmerkingen:

  1. Leuk artikel! Ik vind de gelnagellak duidelijk mooier zitten, het heeft een mooiere glans en is egaal. Zelf heb ik nog nooit gelnagels gehad, ik weet niet eens hoe het werkt haha. Wil het wel graag een keer uitproberen, maar weet nog niet hoe.

    Neem je ook een kijkje op mijn blog?
    Liefs,
    Lisa
    www.the-perfect-things.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Lisa! Binnenkort komt er een uitgebreide review van gelnagels, dus dan kan je meteen zien hoe gelnagels werken :D
      Liefs, Joyce

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...